Regulamin konkursu na hymn Szkoły Podstawowej w Mirachowie
Organizator konkursu Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Mirachowie.
Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawuje p. Mirosława Labuda, p. Piotr Jereczek i p. Agnieszka Pakur
Cele konkursu Stworzenie hymnu – pieśni, która umocni więź uczniów z własną szkołą i jej patronem. 2. Wzbogacenie tradycji i symboliki szkoły.
Konkurs obejmuje jedynie tekst hymnu.
Warunki uczestnictwa w konkursie 1. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie i absolwenci Szkoły Podstawowej w MIrachowie, którzy w odpowiednim terminie złożą stosowny utwór. 2. Prace konkursowe mogą być realizowane indywidualnie lub grupowo. 3. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę utworów. 4. Uczestnik zobowiązany jest przedstawić tekst autorski. 5. Prace powinny być opatrzone imieniem i nazwiskiem autora(ów). 6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich do utworu na rzecz Szkoły Podstawowej w Mirachowie. 7. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu.
Forma prezentacji prac konkursowych Tematyka hymnu powinna być związana ze szkołą, kultywowanymi w niej wartościami, jej patronem – Janem Trepczykiem. 2. Hymn powinien zawierać dwie czterowersowe zwrotki i refren; (długość wersów powinna zawierać około 8 sylab i nie przekraczać 11 sylab).
Prace konkursowe należy przekazać w wersji elektronicznej lub papierowej w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem autora.
Miejsce i termin składania prac konkursowych Prace należy składać do dnia 31 maja 2023r. r. u organizatorów konkursu lub przesłać na adres szkoły: sp_mirachowo@op.pl z dopiskiem: Konkurs na hymn szkoły. 2. Organizator nie zwraca przekazanego tekstu i jednocześnie zastrzega sobie możliwość opublikowania wybranego(ych) tekstu(ów) na stronie szkoły oraz szkolnym facebooku. 3. Prace niespełniające wymagań, zawartych w regulaminie, nie będą oceniane.
Kryteria oceny prac konkursowych Przy ocenie hymnu komisja uwzględnia: zgodność treści z tematem (nawiązania do patrona i jego idei oraz charakteru szkoły); atrakcyjność i pomysłowość; · walory artystyczne; · poprawność merytoryczną i językową.
Ocena prac konkursowych W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu. 2. W skład Komisji wchodzą: dyrektor szkoły, przedstawiciele grona pedagogicznego, przedstawiciel uczniów. 3. W przypadku, gdy żadna ze zgłoszonych prac nie spełni wymagań niniejszego regulaminu, Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do anulowania konkursu i /lub ponownego zorganizowania go w innym terminie. 4. Komisja wyłoni zwycięzców Konkursu do 6 czerwca 2023r. Z istotnych powodów termin ten może ulec zmianie. 5. Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda rzeczowa.