19.01.2024 r. III GMINNY PRZEGLĄD KOLĘD I PASTORAŁEK // 08.02.2024 r. UDZIAŁ POCZTU SZTANDAROWEGO W GMINNYCH OBCHODACH 104 ROCZNICY POWROTU KASZUB DO MACIERZY //
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

Konkurs na hymn szkoły!

Konkurs na hymn szkoły!

Regulamin konkursu na hymn Szkoły Podstawowej w Mirachowie

  1. Organizator konkursu
    Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Mirachowie.
  2. Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawuje p. Mirosława Labuda, p. Piotr Jereczek
    i p. Agnieszka Pakur
  3. Cele konkursu
    Stworzenie hymnu – pieśni, która umocni więź uczniów z własną szkołą i jej patronem. 2. Wzbogacenie tradycji i symboliki szkoły.
  4.  Konkurs obejmuje jedynie tekst hymnu.
  • Warunki uczestnictwa w konkursie
    1. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie i absolwenci Szkoły Podstawowej
    w MIrachowie, którzy w odpowiednim terminie złożą stosowny utwór.
    2. Prace konkursowe mogą być realizowane indywidualnie lub grupowo.
    3. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę utworów.
    4. Uczestnik zobowiązany jest przedstawić tekst autorski.
    5. Prace powinny być opatrzone imieniem i nazwiskiem autora(ów).
    6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich
    do utworu na rzecz Szkoły Podstawowej w Mirachowie.
    7. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu.
  1. Forma prezentacji prac konkursowych
    Tematyka hymnu powinna być związana ze szkołą, kultywowanymi w niej wartościami, jej patronem – Janem Trepczykiem.
    2. Hymn powinien zawierać dwie czterowersowe zwrotki i refren;
    (długość wersów powinna zawierać około 8 sylab i nie przekraczać 11 sylab).
  2. Prace konkursowe należy przekazać w wersji elektronicznej lub papierowej w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem autora.
  3. Miejsce i termin składania prac konkursowych
    Prace należy składać do dnia 31 maja 2023r. r. u organizatorów konkursu lub przesłać na adres szkoły: sp_mirachowo@op.pl z dopiskiem: Konkurs na hymn szkoły.
     2. Organizator nie zwraca przekazanego tekstu i jednocześnie zastrzega sobie możliwość opublikowania wybranego(ych) tekstu(ów) na stronie szkoły oraz szkolnym facebooku.
    3. Prace niespełniające wymagań, zawartych w regulaminie, nie będą oceniane.
  4. Kryteria oceny prac konkursowych
    Przy ocenie hymnu komisja uwzględnia: zgodność treści z tematem (nawiązania
    do patrona i jego idei oraz charakteru szkoły);
      atrakcyjność i pomysłowość;
    ·  walory artystyczne;
    ·  poprawność merytoryczną i językową.
  • Ocena prac konkursowych
    W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
    2. W skład Komisji wchodzą: dyrektor szkoły, przedstawiciele grona pedagogicznego, przedstawiciel uczniów.
    3. W przypadku, gdy żadna ze zgłoszonych prac nie spełni wymagań niniejszego regulaminu, Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do anulowania konkursu
    i /lub ponownego zorganizowania go w innym terminie.
    4. Komisja wyłoni zwycięzców Konkursu do 6 czerwca 2023r. Z istotnych powodów termin ten może ulec  zmianie.
    5. Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda rzeczowa.

 

Data dodania: 2023-03-30 16:39:34
Data edycji: 2023-03-30 16:46:27
Ilość wyświetleń: 112

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej