19.01.2024 r. III GMINNY PRZEGLĄD KOLĘD I PASTORAŁEK // 08.02.2024 r. UDZIAŁ POCZTU SZTANDAROWEGO W GMINNYCH OBCHODACH 104 ROCZNICY POWROTU KASZUB DO MACIERZY //
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

KONKURS na LOGO SZKOŁY Podstawowej w Mirachowie

KONKURS na LOGO SZKOŁY Podstawowej w Mirachowie

UWAGA, UWAGA! OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY!



REGULAMIN KONKURSU

1. Organizator konkursu

Organizatorem konkursu na opracowanie logo Szkoła Podstawowa Podstawowa w Mirachowie.

 

2. Cel i przedmiot konkursu

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej w Mirachowie, której patronem zostanie Jan Trepczyk.

Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

 

3. Warunki uczestnictwa w konkursie

Konkurs trwa do 15.07.2023 r.

W konkursie bierze udział każda praca, przygotowana zgodnie z regulaminem konkursu.

Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 2 osób).

Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.

Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.

Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Mirachowie.

Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

 

4. Forma prezentacji pracy konkursowej

Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.

Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych (plik w formacie jpg lub pdf).

Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:

  1. być czytelne i łatwe do zapamiętania,

  2. być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły

  3. wzbudzać pozytywne emocje,

  4. logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.

 

5. Miejsce i termin składania prac konkursowych

Podpisane prace (imię i nazwisko i numer kontaktowy) należy składać do dnia 15.07.2023r. na adres szkoły, Szkoła Podstawowa w Mirachowie ul. Szkolna 2, 83-329 Mirachowo lub na adres mailowy: dyrektor@spmirachowo.edu.pl

Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu,

nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.

Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.

Organizator nie zwraca prac.

 

6. Kryteria oceny prac konkursowych

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

 

1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,

 

2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,

 

3) czytelność i funkcjonalność projektu,

 

4) estetyka wykonania projektu.

 

7. Ocena prac konkursowych

Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.

 

8. Rozstrzygnięcie konkursu

W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.

Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.

Planowana data ogłoszenia wyników 12.09.2023r., wręczeni nagrody przewidywane jest na uroczystości nadania sztandaru szkole (październik 2023)

Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.

Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.

Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.

 

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!

 

Organizatorzy



 

Data dodania: 2023-06-15 13:54:09
Data edycji: 2023-06-15 13:54:38
Ilość wyświetleń: 98

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej